
Kad prepuštate svoj kompjuter u ruke drugoj strani ( službenom servisu , prijatelju , ili nekom trecćem ) da bi popravila kvar na njemu , najvažnija stvar o kojoj treba voditi računa je da se servisni postupak sastoji od pravilne i najjeftinije procedure i visokih kriterijuma kao što su precizna analiza uzroka kvara , zaštita klijentovih podataka , maksimalna optimizacija troška pri popravci , testiranje kvaliteta novih elemenata i dvostruka provera izvođenja servisnog postupka . Većina ljudi to ne čini što za posledicu ima da neretko požale svoj odlazak u servis ili da se vrate s neispravnim računarom kući u zabludi da je servis neisplativ , a zapravo nije tako . Evo što se dešava kada poverite svoj računar u ruke našem servisnom timu:
Glavni prioritet prilikom servisiranja stavlja se na zaštitu podataka . Unapred predviđamo svaku mogućnost gubitka podataka , te ih pravovremeno uz obaveštenje klijenta po potrebi i spašavamo na spoljnom disku eliminišucći svaki rizik njihovog gubitka . Svaki novi element kojim se prilikom servisa zamenjuje Vaš stari i pokvareni prolazi kroz metodu dvostruke analize kvaliteta i pouzdanosti nezavisno od dobavljača . Nakon toga se tek ugrađuje u računar pomocću sofisticirane dijagnostičko – servisne opreme . Zamena i ugrađivanje novih elemenata u računar vrši se pod strogo kontrolisanim tehničkim uslovima i pod nadzorom još najmanje jednog nadzornog servisera čime se dostiže najviši stepen efikasnosti.
Kada je vreme za servis kompjutera?
Ako imate probleme sa računarom:
– Računar se ne uključuje
– Tastatura ili miš ne rade
– Računar ne vidi mrežu
– Iz sistemske jedinice se čuju zvukovi
– Računar ne učitava operativni sistem.
– Računar periodično ponovo pokreće sistem restartuje se ili zamrzava.
– Računar izbacuje plavi ekran poznatiji kao ekran smrti
– Računar ne vidi hard disk
– USB uređaji ne rade ispravno.
– Računar ne prikazuje sliku na monitoru
– Kompjuteru treba dosta vremena da se podigne
– Kompjuter radi jako usporeno
– Kompjuter ne može da se poveže na Internet
– Programi ne rade i izbacuju greške.
Sa zadovoljstvom vam nudimo naše računarske usluge za oporavak računara. Da bismo dijagnostikovali i popravili računare, naši inženjeri koriste profesionalnu opremu. Naši stručnjaci imaju veliko iskustvo u popravci računara, podešavanju računara. Na raspolaganju imamo veliki broj rezervnih delova i komponenti. To nam omogućava da popravka kompjutera bude izvršena u kratkom vremenu i sa visokim kvalitetom. Naš servis obavlja usluge dijagnostika kvara kompjutera, zamena napajanja kompjutera, zamena čvrstih diskova – hard diskovi i ugradnja SSD diskova, zamena matičnih ploča, grafičkih kartica. Postavljanje i vraćanje operativnog sistema, Instaliranje upravljačkih programa. Instalacija antivirus zaštite.
I za kraj. Prilikom ustupanja svog računara našem servisnom timu pred Vama se nalazi profesionalna servisna procedura koja garantuje maksimalnu sigurnost popravke , vrhunske performanse , zaštitu podataka i najduži mogući vek trajanja popravljenog računara postignutog kroz najnižu cenu za klijenta.
Servis kompjutera

PRE NEGO ŠTO OTPIŠETE SVOJ KOMPJUTER DOPUSTITE NAŠEM SERVISU DA VAM POKAŽE DA MOŽE BITI OPET KAO NOV!
Svake godine računari sve više prodiru u ljudski život. Na tržištu računarskog hardvera ima više novih proizvoda, računari postaju sve brži i složeniji. Zato je popravka računara danas među najtraženijim uslugama.
Popravka svih modela laptopova
- Asus
- Dell
- HP
- AcerCompaq
- Lenovo
- MSI
- Toshiba
Prvi kompjuterski miš
je napravio Dag Engelbart 1965 god. i bio je od drveta.
2,919,872,184 ljudi
svakodnevno „visi“ na internet a među njima ste i vi koji čitate ovaj zanimljivi tekst.
Hewlett Packard
je svoj posao počeo davne 1939 god, u garaži u Paolo Altu.
Tehnologija je zauvek promenila svet u kojem živimo. Na internetu smo, na ovaj ili onaj način, ceo dan. Naši telefoni i računari postali su odraz naših ličnosti, naših interesa i naših identiteta. Imaju mnogo toga što nam je važno.